Klantenservice

Heb je een vraag of kom je ergens niet uit? Bekijk dan eerst de onderstaande informatie en de daarop volgende veelgestelde vragen. Staat je antwoord er niet tussen?

Neem dan contact op via het contactformulier en we helpen je zo snel mogelijk verder.

Retouren

Niet tevreden met je aankoop? Dat is erg vervelend. Wij hanteren een bedenktijd van 14 dagen, je moet dan  binnen 14 dagen na ontvangst van product dit aan ons kenbaar maken.

Voorwaarden retourneren/herroepingsrecht:

  •          Het product is ongebruikt
  •          Het product is compleet 
  •          Het product zit in originele verpakking
  •          Het product is geen speciale bestelling 

Wanneer je een pakket naar ons retour stuurt, zijn de verzendkosten voor eigen rekening. Wij storten na ontvangst en controle van het product het aankoopbedrag  binnen 7 dagen terug op je rekening.

Klachten

Het is natuurlijk vervelend als je een klacht hebt over onze dienstverlening of over een product. We willen vriendelijk vragen om de klacht via het contactformulier door te geven. We zullen de klacht behandelen en proberen tot een passende oplossing te komen.


GEGEVENS

Komatistraat 63
3312 CB  Dordrecht
info@dolvince.nl

Veelgestelde vragen

Wat is de levertijd?

De huidige levertijd is 1-3 werkdagen.

Ik heb een klacht, waar kan ik terecht?

Oei, wat vervelend. Voor een klacht kunt u een mail of whats-app sturen. Natuurlijk kunt u ook telefonisch contact opnemen.

Hoe regelen jullie de bezorging in corona tijden?

 De filialen bij DHL en POST NL bezorgen gewoon door, uiteraard zonder fysiek contact aan de deur.

Kan ik mijn product retourneren?

Ja, dat kan zeker. De verzendkosten om producten terug te sturen zijn voor eigen rekening.

Wat zijn de verzendkosten?

De verzendkosten zijn afhankelijk van het product:
– Brievenbuspost: € 2,50
– Pakketpost: € 6,75